De berichtgeving in de media is niet te missen, er is een tekort aan IT’ers en dit tekort zal komende jaren alleen maar oplopen. Wil je dit structurele tekort voor zijn? Lees dan verder om meer te weten te komen over hoe wij dit samen kunnen tackelen. Al 17 jaar weet Newskool jong en gemotiveerd talent aan zich te binden. Hoe doen we dit? Wat kunnen onze Newskoolers? En wat heb jij hier aan als opdrachtgever?
IT support is cruciaal voor een organisatie, het zorgt voor de continuïteit en efficiëntie van bedrijfsprocessen. Door incidenten snel op te lossen en proactief verbeteringen door te voeren minimaliseert IT support downtime en verhoogt het de productiviteit van de gehele organisatie. Juist belangrijk om hier continuïteit én kwaliteit op te waarborgen.
HBO en WO niveau op de IT support afdeling! Newskoolers worden allemaal uitvoerig getest op hbo/wo werk- en denkniveau in onze strenge selectieprocedure. Doordat medewerkers met dit niveau op deze functie starten hebben zij het werk snel onder de knie, maar beter nog! Ze tillen kwaliteit van de IT desk naar een hoger niveau. Newskoolers zijn proactief en heel gemotiveerd zich verder in de IT ontwikkelen. Hierdoor signaleren zij structurele problemen, pakken deze op en duiken in de materie om het direct op te lossen. Daarnaast behalen zijn voor aanvang van de inzet minstens de certificaten ITIL V4, Databases en SQL, Agile Scrum en Microsoft Azure Administrator.
Het op structurele basis vullen van deze functies is Newskool in gespecialiseerd. We leren onze klanten goed kennen, weten welke functieprofielen en persoonlijkheden van onze medewerkers hier op passen en bieden medewerkers hier op aan. Medewerkers wisselen elkaar tijdig af en werken elkaar in, zo heb je als organisatie geen omkijken naar werving/selectie of mislopen van continuïteit.
Newskool beheert momenteel vaste rollen op de IT servicedesken van o.a. Danone, Airbus Netherlands, IVO Rechtspraak, Gemeente Leiden en van Dorp.
Na twee jaar op IT support rollen hebben Newskoolers een solide basiskennis van IT opgedaan en groeien zij door richting een specialisatie rol, wij noemen dit Newskool NEXT. Denk hierbij aan technisch applicatiebeheer, projectmanagement, data analyse of software development.
Heb je als organisatie een specifieke wens met betrekking tot opdoen van specifieke kennis? Geen probleem. Samen met de accountmanagers kijken we naar jouw behoefte en kijken we binnen de Newskool populatie wie hier aan voldoet óf zich verder op wil specialiseren. Wij zorgen er voor dat de desbetreffende medewerker de vakkennis opdoet die gewenst is. Dit kan voor aanvang van de start van de inzet, of terwijl de inzet al gestart is.
Wij begrijpen maar al te goed dat je als organisatie bepaalde rollen op vaste basis wil invullen. Daarom bieden wij aan om medewerkers die in de NEXT fase zitten na 2 jaar een vrijblijvend aanbod mogen doen. Uiteraard moeten medewerkers hier mee instemmen. Op deze manier hou je de flexibiliteit van inhuur, maar weet je bij wederzijdse tevredenheid medewerkers ook voor nóg langere termijn aan je te binden.
Tarieven zijn we transapart over, alhoewel we ze niet open en bloot op de website publiceren. Neem hiervoor contact op met Bram en Wouter. Bij elk in dienst jaar hoort een vast tarief. Iemand met 3 jaar ervaring is immers duurder dan iemand die in zijn eerste jaar zit. Aan jou de keuze! Met onze medewerkers gaan we hier transparant mee om. In de Next fase krijgen medewerkers een vast percentage van het tarief. In de eerste twee jaar krijgen ze een vast basissalaris wat per jaar stijgt, simpelweg omdat de tarieven vaak niet dekkend genoeg zijn voor een winstdeling. Lees hier mee over in dit artikel.
Zoals de titel van dit artikel al vermeldde: geloof het of niet, IT’ers kunnen morgen al klaarstaan in jouw organisatie! Ze zijn een telefoontje of een email van je verwijderd.